Často kladené otázky
1. Aká zdravotná poisťovňa hradí kúpeľný pobyt a na koľko dní?
- Všeobecná zdravotná poisťovňa 21 dní
- Dôvera 21 dní
- Union 21-28 dní
2. Aký čas prejde od vypísania návrhu po schválenie kúpeľného pobytu?
- Poisťovňa sa Vám vyjadrí do 30 dní.
3. Aký je ďalší postup po schválení poisťovňou?
- Odporúčame, aby ste telefonicky (0918 110 326, 0918 110 324) alebo mailom (tkl@tkl.sk, lukackova@tkl.sk) kontaktovali priamo prijímaciu kanceláriu v kúpeľoch Lučivná a dohodli si termín nástupu.
4. Viem si vybrať termín nástupu?
- Po telefonickom dohovore si dohodnete optimálny termín tak, aby kopíroval potreby pri konkrétnej diagnóze.
5. Vymešká dieťa školu?
- Nie, školopovinné dieťa je zaradené podľa osnov domácej školy do skráteného vyučovacieho procesu (4 hodiny), takže nevymešká učivo. Pokiaľ prinesiete učivo, ktoré plánuje trieda vášho dieťaťa prebrať, v kúpeľnej škole s ním bude individuálne prebrané. Výučba prebieha v areáli kúpeľov v súkromnej základnej škole. V prípade potreby je s dieťaťom absolvovaná aj písomná práca, prípadne test, tak ako v domácej škole.
6. Môžem ísť s dieťaťom ako doprovod ja alebo iný rodinný príslušník?
- Áno, je na rozhodnutí zákonného zástupcu, kto a na ako dlho bude s dieťatom na kúpeľnom pobyte.
7. Ak má dieťa špeciálnu stravu, ako sa bude stravovať?
- Deťom je na základe zdravotného stavu a informácie od ošetrujúceho lekára nastavený potrebný a vyhovujúci diétny režim vypracovaný diétnou sestrou.
8. Je v kúpeľoch signál pre mobilné telefóny?
- Áno v celom areáli je mobilné pokrytie
- V areáli je bezplatné Wi-Fi pripojenie
9. Ak nemáme možnosť pricestovať autom, ako sa dostaneme do kúpeľov?
- Túto skutočnosť nahlásite pri dojednaní termínu a kúpeľná služba vás privezie z miestnej autobusovej alebo vlakovej stanice do kúpeľov – zadarmo.
- Rovnako aj pri odchode.